Prva knjiga od autora ovog sajta. Sada kao e-knjiga. Možete zaviriti u nju ovde.
Knjiga je nastala pod utiskom burnih promena i kriza tokom prvih dvadesetak godina XXI veka koje su se uglavnom negativno odrazile na prirodno okruženje, geopolitičke i društvene odnose, ekonomiju i zdravlje ljudi što je unelo osetnu neizvesnost u njihove živote. Ona je plod piščevog iskustva u analizi, razvoju i primeni operativnih i strateških rešenja u realnim kompanijama sa jedne i istraživanja, razvoja i usavršavanja originalnih strateških alata i modela za menadžere sa druge strane.
Knjiga je prvenstveno namenjena onima koji su direktno uključeni u kreiranje poslovnih strategija to jest privrednicima i profesionalnim menadžerima bez obzira na industriju u kojoj deluju – od zdravstva do rudarstva – pa onda i preduzetnicima kao i onima koji se bave izučavanjem ove teme.
Autor opisuje svoju metodologiju formulisanja i izvršenja poslovne strategije koja se temelji na održivosti, digitalizaciji i društveno odgovornom poslovanju. Ovim postupkom autor teži da izgradi kompaniju koja će uspešno odolevati sve češćim krizama i nositi se sa promenama. Takva kompanija mora biti inovativna, udovoljavati potrebama mušterija i stalno privlačiti nove talente u svoje redove.
POGLAVLJA:
- Globalni kontekst: učestale krize, rastuća nestabilnost i neizvesnost
- Lokalni kontekst: na čekanju za članstvo u EU, završetak tranzicije, borba sa sivom ekonomijom i korupcijom, građenje konkurentnosti
- Složen izazov za stratege
- Praktičan pristup
- Analiza organizacione spremnosti za izvršenje strategije
- Analiza strateške situacije
- Metodologija strateškog planiranja
- Postavka mehanizama za izvršenje strategije
- Korporativno upravljanje
- Organizaciona kultura
- Upravljanje promenama u tranzicionoj ekonomiji
- Društveno odgovorno poslovanje
- Preokret u poslovanju
OVDE možete posetiti on-line knjižaru i pogledati prve strane knjige što uključuje predgovor i početak prvog poglavlja.